Фотозона для залучення відвідувачів на виставку
Як залучити якомога більше відвідувачів на виставку? Цим питанням задаються всі організатори та учасники заходу.
У цьому може допомогти інформаційний бренд-Волл або фірмова фотозона. У цій статті ви дізнаєтеся:
- як компанія може заявити про себе;
- які формати бренд-Волл і фотозони можна використовувати на різних заходах;
- як вибрати бренд-Волл або фотозону.
Виставки - один з найбільш зручних форматів презентаційних заходів. Вони проводяться в різних сферах, починаючи від виробництва і науки та закінчуючи культурними заходами. На великі промислові виставки збираються тисячі відвідувачів.
Однак і конкуренція серед учасників таких виставок дуже висока. Найскладніше доводиться молодим і маловідомим компаніям, представникам бізнесу і культури. Психологія людини влаштована так, що люди схильні довіряти тим компаніям, з якими знайомі. Виправити цю ситуацію може оригінальний інформаційний бренд-Волл. Це найпростіший і ефективний інструмент заявити про себе на виставці.
Що таке виставковий бренд-Волл?
Назва бренд-Волл говорить сама за себе. Це інформаційний, стенд на якому розміщена основна інформація про компанію - її логотип, реквізити, опис діяльності та навіть фотографії з каталогу продукції. Крім того, бренд-Волл може містити інформацію безпосередньо про захід і виступати в якості фону для фотозйомки та інтерв'ю.
Бренд-Волл входить в обов'язковий набір корпоративних атрибутів будь-якої компанії. Тому бренд-Волл необхідно виготовляти окремо. Якщо мова йде про молоду компанії, то можна замовити бренд-Волл безпосередньо перед заходом, щоб вказати на ньому логотип виставки. Тим не менше, більшість компаній вважають за краще мати один бренд-Волл, який можна багаторазово використовувати на різних заходах.
Де можна використовувати бренд-Волл?
Бренд-Волл можна використовувати на виставках, прес-конференціях, корпоративних заходах і просто в фірмовому офісі. Конструкція стенда дозволяє легко збирати, перевозити і зберігати такі банери.
Який бренд-Волл вибрати для участі у виставці або наукової конференції вибрати організатору
Як вибрати бренд-Волл на виставку?
Вибір бренд-Волл на виставку залежить від тематики і спрямованості заходи,
Організатори заходу можуть встановити на вході до виставкового павільйону тематичну фотозоні з назвою виставки та реквізитами, які зображують її основну тематику.
Наприклад, на щорічних виставках сільського господарства можна зустріти вітальну фотозону, на якій зображені пшеничні поля і логотип виставки, а на заході, присвяченому фотографії - може стояти фотозона, стилізована під логотип Instagram. Альтернативним варіантом може стати бренд-Волл на захід, на якому зображені імена спонсорів.
Який бренд-Волл вибрати для виставки учаснику?
Вибір бренд-Волл для виставки залежить від розміру простору, яке організатори виділили компанії для експозиції. Як правило, експозиція займає 2-2,5 метра. Цією площі достатньо, щоб встановити намет або бренд-Волл. Якщо розмір експозиції дозволяє, можна використовувати тематичну фотозону, оформлену в корпоративних тонах, на якій зображена продукція компанії і побажання.
Яку фотозону вибрати для культурної виставки?
Культурні заходи не обходяться без реклами. На художній виставці фотозона стане приємним бонусом для відвідувачів і допоможе відчути атмосферу заходу. Для творчої виставки можна використовувати фотозоніу на якій зображено ім'я автора і одна з його робіт.
Бренд-Волл дозволить залучити нових відвідувачів, щоб залишити пам'ять про захід назавжди!
Якщо у вас виникають питання щодо створення бренд-Волл, ви можете задати їх нашим менеджерам.